niedziela, 4 maja 2014

#1

to be able to outrun people

Dzień pierwszy zaliczam do udanych. Wypełniłam wszystkie 6 zamierzonych celów, wow! Jak założyłam zrobiłam domowe mydło, choć nie ubyło się bez problemów. W każdym razie przygotowałam 2 wersje - oliwkową i oliwkowo-kawową. Mydła już zdążyły zrobić się w miarę twarde, czeka je leżakowanie do wieczora, potem cięcie na kostki - każda porcję na 4 i dojrzewanie prze jakieś 6 tygodni :) Poniżej zdjęcia :)

domowe mydełka - oliwkowe i oliwkowo-kawowe
Pobiegałam sobie wieczorem, jestem niesamowicie dumna z tego, że udało mi się wreszcie pokonać jakieś swoje bariery. Zazwyczaj przy pierwszym bólu, suchości w gardle czy paleniu w płucach mówiłam dość i przechodziłam do spaceru. Tymczasem dziś przy buncie organizmu udawało mi się przekonać siebie, że dobiegnę jeszcze do pachołka, a potem jeszcze do drzewa, jeszcze do przystanku, do skrzyżowania. Tym samym odcinki biegowe były 2 razy dłuższe niż zazwyczaj! Godzina minęła jak z bicza strzelił.

MiniCele na jutro:
1. zjem śniadanie
2. zjem tylko jedną kolację
3. pójdę na zakupy i zrobię sałatkę ryżową z tuńczyka i roladki z kurczaka w sosie pomidorowym
4. uporządkuję i skompletuję notatki z wykładów
5. przejrzę zadania na kolokwium z mechaniki
6. poćwiczę lub pobiegam.

Znowu mało, ale chyba muszę działać z dnia na dzień.

Po dzisiejszych zmaganiach przebiegnięcie 5km stało się na prawdę realne!

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za tych 5km :) Ani się obejrzysz, a będziesz ja robić bez zająknięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co masz za kolokwium z mechaniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie tam, dynamika i momenty bezwładności, niemoc totalna :S

      Usuń
  3. hmm, mogę poprosić o przepisy na tą sałatkę oraz roladki? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam przepisy zaplanowane na dziś i jutro w formie posta :)

      Usuń
  4. Szukasz szybkiego sposobu na zrzucenie niepotrzebnych kilogramów oraz budowę rzeźby sylwetki w krótkim czasie z zadowalającymi efektami ? Masz dość trudnych poradników oraz wyrzucania pieniędzy w błoto ?
    Oferujemy całkowicie darmowy poradnik dotyczący odchudzania napisany przez profesjonalnego trenera fitnes.
    Napisz do nas, na pewno odpiszemy!
    Email: odchudzaniemax@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy komentarz, który tu zostawisz. Możliwe, że wniesie on wiele do procesu mojej przemiany. Postaraj się jednak nie poniżać ani nie obrażać tutaj nikogo.
Aleksandra Chudnie